2008-03-04

blue winston blue










kaip matom iš vaizdinės priemonės, pakelis is emty. is there the last one? maybe.

ar tai turėtų reikšti, kad metu rūkyt? ne.

kas kaltas? be abejo, akcizas ir bobos (kai buvau labai naujas ir dar ganėtinai durnas, pradėjau rūkyti atseit šiaip sau, bet kai dabar esu senas ir sąlyginai protingesnis, galiu tvirtinti, kad tai buvo mano kančiose bepražystančio maskulinizmo išdava, kas gi kita?).

ar pirksiu kontrobandą? ne.

kam man to reikia? o kam man to nereikia?

o tai ką rūkysiu? pažiūrėsim, gal nieko. ']

1 komentaras:

Anonimiškas rašė...

nu jo, kai prasiloši, imi pilti ing straublį, o įgaubus- knieti užplėšti. Bet suzybia skambutis- darai untreip: meti dūmą, riši čerką, radikaliai keiti lytį bei orientaciją. Dėl bendros tvarkos patampi vegetaru. Life patampa fulfilled.